החל שיווק ירקות אוצר בי"ד בבני ברק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on החל שיווק ירקות אוצר בי"ד בבני ברק
    11:30
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on פינוי האוכלוסייה מרפיח; חמאס מאיים להפסיק את המשא ומתן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיום 'צום גדליה'- החל שווק בכל חנויות פירות וירקות שבפיקוח והשגחת ועדת השמיטה שבראשות אב"ד בני ברק הגרמי"ל לנדא שליט"א- תוצרת ללא חשש שביעית מיבול שישית, חו"ל, או מיבול נכרים, אוצר בי"ד (בננות) תוך כדי הקפדה יתרה של משגיחי 'ועדת השמיטה' משעת קליטה בשטח ועד להבאתם לחנויות. ב'ועדת השמיטה' מציינים כי המשגיחים הונחו לאכוף את ההוראה שבעלי החנויות לא יביאו סחורה חדשה לבד למרות שזאת עדין סחורה משנה שישית וללא חשש שביעית אלא אך ורק באמצעות 'ועדת השמיטה'.

    יצוין, כי על פירות האילן לא חל עליהם עדין דיני שביעית. הפיקוח על הפרשות תרומות ומעשרות, ערלה וכו' ממשיך כרגיל- כמו כל ימות השנה בהקפדה יתרה על ידי המשגיחים והמפקחים. בתוך כך, ירקות עלים מגידול מיוחד הנמכרים בחנויות השמיטה שבהשגחתנו, ממשיכים לבדק את התוצרת שתהי' במקסימום נקיה מחרקים וזוחלים, וכמו תמיד תוצרת שאינה ראויה לא נכנסת לחנויות שבהכשר. לפי הוראת הגרמי"ל לנדא שליט"א ומודפס על כל אריזה שחובה לשטוף לפני השימוש. ב'ועדת השמיטה' מציינים כי חנויות השמיטה שבפיקוח והשגחת ועדת השמיטה שבראשות אב"ד בני ברק הגרמי"ל לנדא שליט"א, הם רק עם תעודה מ'הועד לעניני שמיטה' המעיד על השגחה בחנות זו עם כתובת המקום.

    הכנות הרבות ב'ועדת השמיטה' שבראשות אב"ד בני ברק הגרמי"ל לנדא שליט"א לקראת שנת השמיטה- הגיעו לסיומם עם התקדש השנה השביעית. פעילות נרחבת רבת היקף, מקצועית ומיומנת שנעשתה במשך חודשים ארוכים כדי לספק פירות וירקות לעם מקדשי שביעית בלי שום חששות. כמו כן, עוסקת ועדת השמיטה בארגון הספקת פרחים ללא חשש שביעית גם מייבא לציבור שומרי שביעית כהלכתה. כל העבודות נעשות על ידי עשרות רבות של משגיחים אשר עוקבים ובודקים הכל בקפידא רבה מבלי לוותר על קוצו של יוד משעות הבוקר המוקדמת ועד השעות הקטנות של הלילה ובימים לא ימים. מעל כולם ניצב הגרמי"ל לנדא שליט"א שכל צעד ושעל נעשה תחת הכוונתו והוראותיו.



    0 תגובות